Friday 9 July 2010

PMR dan Latihan Muzik

Peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) akan bermula pada 5 Oktober 2010. Jamilah dan beribu-ribu penuntut Tingkatan 3 di seluruh negara sedang membuat persiapan terakhir bagi menghadapi peperiksaan tersebut.

Serentak dengan itu aktiviti-aktiviti persembahan dan latihan nyanyian Jamilah terpaksa dikurangkan sehinggalah peperiksaan PMR berakhir. Semoga Jamilah berjaya dengan cemerlang di dalam peperiksaan itu nanti.

Harapan ayahanda dan bonda Jamilah akan menggenggam segulung ijazah di dalam bidang muzik. Ikutilah jejak langkah kakak-kakak dan abang-abang anda.

Kak Long Imtiaz dan Kak Cik Norashikin memperoleh ijazah di dalam bidang Teknologi Maklumat. Kak Ngah Noor Farah pula di dalam Perbankan Islam. Abang Ahmad Hafifi baru sahaja mendapat Ijazah di dalam bidang Kejuruteraan Mekanikal. Abang Ahmad Fitri sedang berada di dalam tahun kedua Kolej Universiti Perubatan Cyberjaya manakala abang Muhammad baru sahaja memasuki tahun pertama Fakulti Kejuruteraan Perubatan Universiti Malaya. Tahniah kepada semua kakak-kakak dan abang-abang.

Mom and Dad are proud of you all. Alhamdulillah



No comments:

Post a Comment