Thursday 25 June 2015

Pelancaran Album Bayun Tari Panglima

Syukur Alhamdulillah akhirnya Perlancaran Album Bayun Tari PanglimaJamilah Abu Bakar selamat disempurnakan oleh Yang Amat Berbahagi Tun Dr. Siti Hasmah Mohamad Ali, isteri mantan Perdana Menteri Malaysia yang tersohor, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Laman lobi Sasana Pualam Istana Budaya kelihatan meriah dengan kehadiran rakan-rakan media TV, akhbar dan bloger. Tambah memeriahkan lagi suasana dengan kehadiran Rektor Aswara, Prof Dr Hatta Azad Khan dan Dekan Fakulti Muzik Aswara, Encik Ramlan Imam dan sahabat taulan pencinta seni budaya bangsa.

Terima kasih juruhebah Saudara Haris Mat Nor dari Radio Klasik Nasional menjadi pengacara Majlis.
Terima kasih Istana Budaya yang menyediakan Sasana Pualam secara percuma untuk perlancaran Album kami.

Terima kasih Hj Mohd Khair Ghazali Pengarah Urusan Warisan Sound yang menerbitkan Album ini di dalam dua versi iaitu versi Audio dan versi VCD Karaoke.

Harga album RM20.00 tambah RM5.00 untuk penghantaran Poslaju di Semenanjung Malaysia. Untuk Sabah dan Sarawak tambah RM10.00 untuk Poslaju. Bayaran boleh dibuat dengan memasukkan ke dalam akaun CIMB : JAMILAH MUSIC HERITAGE Acc. No. 1228-0007-6200-55 dan maklumkan melalui sms/WhattApp ke 019-6478180 (Pak Bakar)




No comments:

Post a Comment